Netværk København – nyoprettet stilling som Teamleder og ejendomsadministrator til VOPA

Til København V søger jeg på vegne af VOPA en rigtig dygtig talstærk ejendomsadministrator med flere års praktisk erfaring med ejendomsadministration, gerne med kompetencer inden for overdragelse af andelsboliger og som går i ledelsesovervejelser.

Chefrolle:

Kandidaten er tiltænkt en chefrolle, der forudsætter, at det er oplagt for kollegaerne at sparre med ledelsesbeføjelsen omkring juridiske spørgsmål og også rent praktiske spørgsmål omkring administrationen (herunder drift og procesoptimering). Dvs. en tilgængelig chef med “åben dør”.

Kendskab til foreningsejendomme og gerne byggesagsadministration:

Stillingen fordrer endvidere kendskab til Unik Bolig 4, gerne specifikt kendskab til foreningsadministration, herunder overdragelser af andelsboliger samt eventuelt byggesagsadministration og flere års erfaring med finans- og kreditorbogføring.

Profiler, der kan komme i betragtning:

Vi leder efter en kommercielt orienteret profil med ledelsesambitioner til chefrollen. Kandidaten kan være en velfunderet og erfaren ejendomsadministrator (ikke nødvendigvis uddannet EA) eller have baggrund i mægler- eller advokatbranchen, fx cand.jur., cand.merc.jur. og ejendomsmægler.  Vi ser også på kandidater fra den finansielle sektor som fx finansøkonom eller cand.merc.aud., men uanset uddannelsesmæssig baggrund er det en forudsætning, at vedkommende har solid praktisk erfaring med ejendomsadministration af boligforeninger, herunder gerne finans- og kreditorbogføring.

Arbejdsopgaverne:

Du tildeles din egen portefølje af boligforeninger med daglige ejendomsadministrationsopgaver, der udgør en ikke væsentlig andel af arbejdsdagen. Porteføljen afstemmes naturligvis, så det er muligt at varetage de ledelsesbestemte opgaver samt de mere komplicerede juridiske opgaver, udarbejdelse af lejekontrakter, due diligence etc. I teamet værdsætter man selvfølgelig ad hoc opgavedeling og naturlig sparring med kollegaerne i pressede situationer.

Juridiske forudsætninger:

Stillingen fordrer erfaring med juridiske problemstillinger relaterende til andels- og ejerforeninger såvel i teori som i praksis – det kan være; bolig- og erhvervslejeret, byggesagsadministration, planlovgivning, ejerlejlighedslovgivning, entrepriseret. Kandidaten vil skulle håndtere juridiske spørgsmål relaterende til ejendomsadministrationen, due diligence, forhandlinger m.v. for kunder og for det øvrige personale.

Er din profil ikke 100 % spot on i forhold til ovennævnte:

VOPA er meget åbne for samtaler med kandidater, der måske ikke nødvendigvis falder ind i ovenfor anførte kategori for så vidt angår uddannelsesmæssig baggrund eller som ikke nødvendigvis er selvkørende på alle aspekter og områder. For den rette interessante kandidat med overbevisende erfaring inden for flere af områderne med fokus på ejendomsadministrationen i praksis og hermed forbundne opgaver såvel som fokus på juridiske som økonomiske problemstillinger – er man mere end indstillet på fortrolig dialog med henblik på at afklare, om du måske alligevel er den helt rette.

Om arbejdspladsen:

Arbejder du grundigt og struktureret med dine opgaver og sætter en ære i at overholde aftaler og deadlines, så er du sikret en attraktiv og udfordrende stilling i et moderne og professionelt ejendomsadministrationsselskab.

Du bydes velkommen i et dynamisk og uhøjtideligt arbejdsmiljø med stor indflydelse på planlægning af din egen arbejdsdag, herunder mulighed for flexordning. Stillingen er normeret til en fuldtidsstilling (37 t ekskl. frokost) og indeholder selvfølgelig frokostordning, sundhedsforsikring og ordnede arbejdsforhold. Løn efter kvalifikationer.

Om VOPA:

Vopa tilbyder all-inklusive-løsninger til andels og ejerforeninger.

Nøgleordet for VOPAs løsninger er, at det skal være så nemt som muligt at sidde i foreningsbestyrelsen. VOPA er specialiseret i boligadministration og vedligehold målrettet ejer- og andelsforeningers bygninger i København. VOPAs fokus er at give kunderne god service, højt engagement, tryghed og professionel rådgivning.

Henvendelse til PBO:

Er du den rette kandidat, send da venligst dit CV og en kort præcis ansøgning til PBO Juridisk Rekruttering – gerne allerede i dag, da der afholdes interviews løbende.

Du er også altid velkommen til at kontakte Pia Bolander Olsen, rekrutteringskonsulent på +45 23 32 97 82 for en uforpligtende snak eller henvisning til samtale hos VOPA.

Alle ansøgere modtager naturligvis svar på deres ansøgninger.

Klik her for at læse eller dele indlægget på LinkedIn.

pia-bolander-olsen-vikar-advokatsekretær-online-bistand

Følg mig gerne på LinkedIn, Instagram eller Facebook for newsfeed om spændende rekrutteringsopgaver, for interessante og relevante stillingsopslag i hele DK og for opdateringer og links til nyttig og essentiel viden om nyheder inden for: jura, formidling af fast ejendom, forsikringsret, revision og finansiering – altid med aktuelle kildehenvisninger, så vi sammen kan bygge vores “vidensbank” op.

Følg gerne med på bloggen for info om seneste tiltag eller klik på foto nedenfor for mere info.

Er du en dygtig og kvalificeret kandidat primært indenfor områderne jura, fx advokat (cand.jur./ cand.merc.jur.), juridisk sagsbehandler, advokatsekretær, ejendomsadministration eller advokatbogholder/ controller, så send meget gerne dit CV og en kortfattet beskrivelse af dine spidskompetencer og foretrukne arbejdsområder, så holder PBO Juridisk Rekruttering øje med aktuelle stillinger for dig, ligesom du kommer i betragtning ved PBO Juridisk Rekrutterings egenrekrutteringer.

Såvel som kandidat og som beslutningstagende arbejdsgiver kan du med fordel følge med i konceptet Månedens Juridiske Kandidat , som er et spændende tiltag for den proaktive kandidat og arbejdsgiver, så følg gerne med på virksomhedens profil: PBO Juridisk Rekruttering.

PBO Juridisk Rekruttering – “out of the box” legal recruiting – because it works!