Sinding & Co., Aarhus søger ejendomsadministrator til tiltrædelse pr. 1. september 2019

Sinding & Co. oplever kraftig vækst og søger derfor en dygtig og engageret ejendomsadministrator, som har lyst til at indgå i en ejendomsadministration med en voksende portefølje af ejendomme.

Arbejdsområder

Stillingen tilrettelægges individuelt med afsæt i dine kompetencer og i din erhvervs- og uddannelsesmæssige baggrund med det mål, at du har mulighed for også at udvikle dine generelle kompetencer.

Du bliver en del af ejendomsadministrationen med 11 medarbejdere, og du vil være ansvarlig for din egen portefølje, som vil bestå af både bolig- og erhvervsudlejningsejendomme samt evt. ejerforeninger. Ejendomsadministration arbejder tæt sammen med de øvrige medarbejdere i Sinding & Co., herunder bl.a. viceværter og inspektører. Der er tale om en alsidig stilling, hvor dit arbejde omfatter alle typer af sædvanlige opgaver inden for ejendomsadministration.

Dine væsentligste ansvars- og arbejdsområder vil omfatte:

  • Totaladministration af bolig- og erhvervsudlejningsejendomme samt evt. ejerforeninger
  • Bogføring og afstemning
  • Dialog med lejere, ejere, viceværter,
  • Lejeopkrævning, regulering samt varsling af skatter og afgifter
  • Udarbejdelse af lejekontrakter
  • Udarbejdelse af forbrugs- og fællesregnskaber
  • Klargøring af materiale til årsregnskab og kontakt til revisor

Kvalifikationer, erfaring og uddannelse

Du har solid erfaring med administration af både bolig- og erhvervsudlejningsejendomme, og du har et grundlæggende kendskab til lejelovgivningen. Du er eventuelt uddannet EA.

Som person er du ansvarsbevidst og arbejder selvstændigt. Samtidig kan du arbejde i teams med andre kollegaer. Du er struktureret, kvalitetsbevidst og i stand til at prioritere dine arbejdsopgaver.

Det er en forudsætning, at du er erfaren bruger af Unik Bolig 4, og det ses gerne, at du er en rutineret bruger af MS Office (Word, Excel).

Sinding & Co. forventer tillige, at du:

  • har et personligt og fagligt engagement og en god portion holdånd
  • har en seriøsitet, der gør dig til en betroet rådgiver for vores kunder
  • har gode kommunikationsevner, som gør dig i stand til at forventningsafstemme i det daglige samarbejde med dine kollegaer

Sinding & Co tilbyder

Du vil i det daglige komme til at arbejde tæt sammen med dine kollegaer i åbent kontormiljø.

Du får et udfordrende job med mulighed for personlig og faglig udvikling. Du vil i høj grad kunne planlægge din egen arbejdsdag.

Din nye arbejdsplads finder du Havnegade 2a, Aarhus C i flotte lokaler, centralt beliggende i hjertet af Aarhus. Du tilbydes en attraktiv lønpakke inkl. pensions- og sundhedsordninger.

Henvendelse til PBO

Er du den rette kandidat, så kontakt endelig mig på +45 23 32 97 82 for en uforpligtende snak eller henvisning til samtale hos Sinding & Co.

Du er selvfølgelig også som altid velkommen til at sende en besked og uploade dit CV, hvis du allerede nu er afklaret om dit kandidatur. CV kan uploades hér.

Stillingen tages ned, når den rette kandidat er fundet, og samtaler vil blive afholdt i den rækkefølge kandidaterne præsenteres, hvorfor du med fordel kan fremme processen mest muligt.

Da vi løbende behandler ansøgningerne, vil vi anbefale dig at sende ansøgningen hurtigst muligt. Tiltrædelse 1. september 2019.

Du er velkommen til at kontakte økonomidirektør Jesper Trudslev, der er reference på nærværende opgave, på telefon 22 78 66 80, såfremt du har spørgsmål til jobbet eller til virksomheden.

Om Sinding & Co.

Sinding & Co. arbejder med investering i og drift af fast ejendom. Vi er et full service ejendomshus, og vi har været i ejendomsbranchen siden 1959. Vi er i dag 35 medarbejdere med kontor i Havnegade 2a, Aarhus C. Inden for de sidste par år har vi været i en transformationsproces med fokus på forretningsmæssig udvikling af vores serviceydelser. Vi udvider vores aktiviteter og ønsker at tiltrække nye kunder. Målsætningen er at være blandt de foretrukne investerings- og servicepartnere for private ejendomsinvestorer. Vi adskiller os fra andre huse ved at have et særligt stærkt fagligt fundament, og der er tale om en spændende stilling i et udviklende og fagligt stærkt miljø.

pia-bolander-olsen-vikar-advokatsekretær-online-bistand

For kontakt til PBO Juridisk Rekruttering

Pia Bolander Olsen
indehaver | recruiter
+ 45 2332 9782 
pbo@juridisk-vikar.dk

PBO Juridisk Rekruttering står altid til rådighed for uformel dialog og er garant for 100 % fortrolighed,  en intuitiv, effektiv og seriøs rekrutteringsproces med allersteds nærværende fokus på kandidatens og arbejdsgivernes fælles mål og altid grundig opfølgning og orientering i processen.

Følg gerne virksomheden på LinkedIn eller Facebook for newsfeed om spændende rekrutteringsopgaver, for interessante og relevante stillingsopslag i hele DK og for opdateringer og links til nyttig og essentiel viden om nyheder inden for: jura, formidling af fast ejendom, forsikringsret, revision og finansiering – altid med aktuelle kildehenvisninger, så vi sammen kan bygge vores “vidensbank” op.

Tjek løbende bloggen for info om seneste tiltag eller følg med på linket til aktuelle stillinger.

PBO Legal Recruiting

PBO Juridisk Rekruttering – “out of the box” legal recruiting – because it works!

PBO Juridisk Rekruttering – “out of the box” legal recruiting – because it works!