Regnskabsassistent til Kreditteamet hos Newsec, Kongens Lyngby med solid bogføringserfaring, regnskabsmæssig erfaring og forståelse og fokus på drift og udvikling, OCR, EAN, kreditorfaktura, bogføring

Kan du lide at bogføre og trives du med faste opgaver, og har samtidig en stor interesse og flair for optimering og udvikling, så er du måske Newsecs nye teammedlem?

Som regnskabsassistent kender du din ”debet/kredit” 100 %

Vi søger en energisk og positiv kollega til vores bogholderi, der sammen med sit teams øvrige 6 deltagere kan sikre, at kontering og bogføring af udgifter sker korrekt og rettidigt. Teamet sætter en ære i at understøtte forretningen bedst muligt, og det forventes, at du – i lighed med dine øvrige kolleger – er positivt indstillet på at drifte i fællesskab.

Du kommunikerer glad og gerne med kolleger, andre afdelinger og samarbejdspartnere, og det må forventes, at der for så vidt angår Kreditteamet særligt internt i Newsec er en vedvarende kommunikation og dialog, og det forudsættes, at du hviler i denne udadvendte rolle.

Dine daglige opgaver vil blandt andet være at:

  • Håndtere kreditorfakturaer via mails, OCR, EAN
  • Kontering og videreformidling til godkendelse
  • Kreditoroprettelse og vedligehold af stamdata
  • Behandling af rykkere og henvendelser
  • Skan og tilknytning af dokumentation
  • Deltage i udviklings- og projektopgaver i relation hertil

Om Bogholderiet

Stillingen er i vores Bogholderi, som pt. består af 13 erfarne og engagerede kolleger, der alle arbejder med forskellige opgaver i relation til fakturamodtagelse, bogholderi og betalinger. Afdelingen håndterer årligt 200.000 leverandørfakturaer, og endvidere fungerer gruppen som kontakt til banker, Nets, NemID og offentlige myndigheder og varetager en række drifts- og serviceopgaver for vores kunder og huset i øvrigt.

Af dig forventer vi, at du har følgende:

  • Solid erfaring med bogføring (er særdeles velfunderet i kontering de rette steder)
  • Regnskabsmæssig erfaring og forståelse
  • Generelt stærk i brug af IT
  • Erfaring i brugen af Excel
  • Gerne erfaring med UNIK Bolig4

 Som person:

  • Er du udviklingsorienteret og nysgerrig
  • Trives du med rutineopgaver
  • Trives du i et miljø med skarpe deadlines
  • Har du et højt energiniveau, og arbejder struktureret og effektivt
  • Har du en positiv tilgang til opgaver og kolleger
  • Besidder du evnen til at kommunikere med både kunder og kolleger særligt i intern regi

Fokus på drift og udvikling:

Vi ser frem til endnu en fagligt ”tung” kollega, og det forventes, at du – sammen med de øvrige kolleger – har fokus på drift og er særdeles udviklingsorienteret. ”Out of the box”-nytænkning og udvikling er mere end velkommen. I Newsec er ordet ”plejer” lagt på hylden og i stedet satses på proaktive fagligt stærke og samarbejdsorienterede medarbejdere, der går forrest i feltet, hvad angår effektivisering, udvikling og drift. Vi ser frem til endnu et frisk pust udefra.

 Vi tilbyder:

Et selvstændigt og udfordrende job med mange og varierende arbejdsopgaver i en hverdag med gode kolleger, hvor du får mulighed for faglig og personlig udvikling.

Newsec har adresse i Lyngby i grønne omgivelser.

Stillingen er en fuldtidsstilling og indeholder en lønpakke med løn efter kvalifikationer, pensionsordning på 10 %, 4 ekstra feriefridage, 4 årlige lukkedage, attraktive personalegoder, herunder sundhedsforsikring, massageordning og en attraktiv frokostordning.

Tiltrædelse: snarest muligt efter aftale med kandidaten. Samtaler afholdes løbende, og stillingen tages ned, når den rette kandidat er fundet.

Henvendelse til PBO

Er du den rette kandidat, send da venligst dit CV og en kort præcis ansøgning til PBO Juridisk Rekruttering – gerne allerede i dag, da der afholdes interviews løbende. Du er også altid velkommen til at kontakte Pia Bolander Olsen, rekrutteringskonsulent på +45 23 32 97 82 for en uforpligtende snak eller henvisning til samtale hos Newsec.

Alle ansøgere modtager naturligvis svar på deres ansøgninger.

pia-bolander-olsen-vikar-advokatsekretær-online-bistand

Følg mig gerne på LinkedIn, Instagram eller Facebook for newsfeed om spændende rekrutteringsopgaver, for interessante og relevante stillingsopslag i hele DK og for opdateringer og links til nyttig og essentiel viden om nyheder inden for: jura, formidling af fast ejendom, forsikringsret, revision og finansiering – altid med aktuelle kildehenvisninger, så vi sammen kan bygge vores “vidensbank” op.

Følg gerne med på bloggen for info om seneste tiltag eller klik på foto nedenfor for mere info.

Er du en dygtig og kvalificeret kandidat primært indenfor områderne jura, fx advokat (cand.jur./ cand.merc.jur.), juridisk sagsbehandler, advokatsekretær, ejendomsadministration eller advokatbogholder/ controller, så send meget gerne dit CV og en kortfattet beskrivelse af dine spidskompetencer og foretrukne arbejdsområder, så holder PBO Juridisk Rekruttering øje med aktuelle stillinger for dig, ligesom du kommer i betragtning ved PBO Juridisk Rekrutterings egenrekrutteringer.

Såvel som kandidat og som beslutningstagende arbejdsgiver kan du med fordel følge med i konceptet Månedens Juridiske Kandidat , som er et spændende tiltag for den proaktive kandidat og arbejdsgiver, så følg gerne med på virksomhedens profil: PBO Juridisk Rekruttering.

PBO Juridisk Rekruttering – “out of the box” legal recruiting – because it works!